Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Een nieuw begin!

Een nieuw begin met een gerepareerde naaimachine, en een nieuw blog. Dinsdag is mijn machine teruggekomen na een reparatie, en vandaag heeft ' ie nog een speciale behandeling gekregen: het aansluiten van een losgeraakt stekkertje in de machine, door een monteur die er 3 kwartier voor moest rijden. Maar nu loopt ' ie weer als een zonnetje!
Niet dat ik zonder niks kon, de machine die van mijn schoonmoeder was staat hier, en ik heb mijn lock. En op de lock heb ik afgelopen zondag zomaar een jurk en een shirt genaaid voor Jente. 't Is allebei hetzelfde patroon, de Quiara van Farbenmix. Ik heb het patroon voor de jurk alleen verlengd.

















En verder ben ik bezig met een zoveeldagenpakket voor een goede vriendin die volgende maand bevalt. Een hoop in de maak, nog niet veel af. Maar wel dit luierzakje, naar het patroon van MmeZsazsa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten