Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Een kleed voor Stijn








Nadat ik afgelopen herfst een kleed van Zpaghetti had gehaakt voor de meiden, was ik al direct begonnen aan een kleed voor Stijn. Het heeft een poos stil gelegen, maar afgelopen dagen heb ik toch maar eens een eindspurtje ondernomen. Die van hem is ovaal in plaats van rond, want hij heeft een veel kleinere kamer (hoeft hem dan ook niet te delen). De kleuren heeft hij zelf uitgezocht, omdat ze mooi bij zijn meubels passen. Het was nog niet zo gemakkelijk, omdat de lichte kleuren Zpaghetti veel dikker waren dan de donkerbruin. Mijn oorspronkelijke plan om smallere banen met afwisselende kleuren te haken heb ik dus laten varen, het ging bobbelen en werd echt niet mooi. Alles uitgehaald, helemaal opnieuw begonnen, en nu is 'ie mooi glad geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten