Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Mijn naaikamer - episode 1

Al een poos ben ik van plan mezelf wat meer naairuimte te geven. Nu naai ik op de eettafel, met als gevolg dat ik elke keer als ik ergens mee bezig ben de boel van tafel moet halen, of we moeten aan de salontafel gaan eten. Mijn spullen staan in de inloopkast onder de trap, maar zo heel goed kun je daar nou ook weer niet inlopen, en als het net even niet netjes is, kun je al nergens meer bij.
Nou hebben wij een bijkeuken.....
En die bijkeuken, dat wordt mijn nieuwe naaikamer! Ik heb er enorm veel zin in. Ik ben ideeën aan het verzamelen (eindelijk iets waar ik Pinterest voor kan gebruiken) en plannen worden steeds concreter.
Vandaag dee eerste echte stap, een kleintje maar: mijn naaigaren gesorteerd in potten. De deksels worden later aan een plank geschroefd, zodat de potten eronder kunnen hangen, ook de onderkant van de plank gebruikt, als dat niet efficiënt is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten