Pagina's

donderdag 15 mei 2014

Genieten!

Jongens, wat is dat genieten, zo'n naaikamer!
Heerlijk om even te kunnen gaan zitten, ook voor een half uurtje... De eerste creaties die er zijn gemaakt waren een paar leggings voor Jente, die eigenlijk gewoon echt de moeite van 't showen niet waard zijn. Nu ben ik bezig met een bloes voor Stijn. Leuk werk, al zie ik zoals altijd wel op tegen de kraag.
En ik ben zo blij met de merklap! Die heeft mijn moeder geborduurd toen ze 11 was. Ik wil er eigenlijk een lijst om, maar voorlopig heb ik 'm op een schildersdoek gespeld. Hij komt nog wel aan de muur, maar nu kan ik er al van genieten. Hoewel ze overleed toen ik 5 was, heb ik toch herinneringen aan haar dat ze naaide. Een prachtige jurk voor een bruiloft van een oom en tante, voor mij van dezelfde stof als van haar jurk, een "grotemensenjurk"dus. En het geluid van de schaar als ze stof knipte op te tafel, en dat ik soms met het radeerwieltje mocht spelen (die gebruik ik dus echt NOOIT!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten