Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Heerlijk Hemelvaart

Afgelopen donderdag, Hemelvaartsdag... We hadden een afspraak in Emmeloord, waarover later meer. Maar dat was een korte afspraak, beetje jammer om voor een paar minuten helemaal naar Emmeloord te rijden. En dus liet ik een lang gekoesterde wens in vervulling gaan: naar de Orchideeënhoeve. Daar was ik als kind geweest, toen was het alleen een kwekerij, en ik weet nog hoe ik onder de indruk was van de bloemen. Later zijn we er nog eens geweest, toen was er al een tuin bij gebouwd. Maar ik had begrepen dat het nu nog groter was. En ik werd niet teleurgesteld, we hebben het er heerlijk gehad. Mooie tuinen, met bloemen, een lorituin, een vlindertuin...
En daarna... Een verrassinginval bij Co Jongsma, de dirigente van ons koor, en Jacques, haar man. Zij waren 50 jaar getrouwd en gaven een klein feestje, voor wat familie. Maar ja, als je dochters op je eigen koor zitten, dan kan er natuurlijk iets worden doorgebriefd. En dus stonden wij, met ongeveer een half koor, ineens in de kamer om een (door mij geschreven) lied te zingen. Ze waren volledig verrast, heel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten